Jeśli chcemy legalny sposób pracować na terenie Wielkiej Brytanii to nie pozostaje nam nic innego jak zgłosić swoje dane do stosownego urzędu.

Bez tego szans na pracę nie mamy, dlatego w żaden sposób nam się to nie opłaca. Jeśli zamierzamy założyć jednoosobową firmę to też takie dokumenty i dane do urzędów trzeba dostarczyć. Bardzo wazony jest numer ubezpieczenia społecznego. To odpowiednim polskiego numer NIP czy PESEL. Numer składa się z dziewięciu liter oraz liczb i każdy numer jest indywidulany. Dostajemy jeden numer na całe swoje życie, dlatego warto zapamiętać ten numer, bo przyda nam się w wielu miejscach.

Po co nam numer ubezpieczenia społecznego?

Każdy pracodawca, który ma nas legalnie zatrudniać będzie chciał od razu taki numer. Ten numer pozwala na bezpłatne korzystanie z opieki zdrowotnej. W każdej chwili mając ten numer możemy swoje składki przepisać, komu tylko chcemy. Jeśli udajemy się do urzędu skarbowego żeby cokolwiek załatwić to ten numer nam również pomaga. Wiele osób korzysta z zasiłków społecznych, dlatego trzeba numer ubezpieczenia społecznego zapamięta. Jeśli ktoś ukończył wlanie osiemnaście lat i mieszka cały czas na terenie Wielkiej Brytanii to taki numer otrzymuję automatycznie. Osoby, które przyjechały między innymi z Polski muszą osobiście wystąpić do urzędu o nadanie takiego ubezpieczenia. Nie jest to trudne zadanie, ale trzeba osobiście się zgłosić do urzędu i tutaj pojawia się problem ze znajomością języka angielskiego. W takiej sytuacji trzeba się wspomagać księgowym, który działa na terenie UK. To będzie osoba, która jest z naszego kraju, dlatego w łatwy sposób się ze wszystkim porozumiemy.

Osoby, które chcą wiedzieć o wiele więcej na temat przyznawania numer powinny odwiedzić stronę księgowy Londyn jest to najbardziej rozpoznawalna polska firma księgowa w UK. Lepszej firmy nie znajdziemy, dlatego warto polegać na nich, bo mogą nam dać dokładnie to wszystko, czego szukamy. Wreszcie zbierzemy wszystkie dokumenty otrzymamy upragniony numer ubezpieczenia społecznego.